وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی
یا علی مدد بزرگواران به این وبلاگ خوش امدید سایه تان مستدام باد
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۱ خرداد ۹۷، ۲۱:۵۸ - علیــ ـرضا
    ⁦❤️⁩
  • ۱۵ شهریور ۹۶، ۰۳:۰۲ - قالب رضا
    :)
يكشنبه, ۱۰ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۴۸ ق.ظ

رویای من

ای پری کجایی  که رخ نمینمایی

 

آری قمر امشب به خدا تا سحر این جاست

آهسته به گوش فلک از بنده بگویید

چشمت ندود این همه ، امشب قمر این جاست

آری قمر آن قمری خوش خوان طبیعت

آن نغمه سرا بلبل باغ هنر این جاست

شمعی که به سویش من ِ جانسوخته از شوق ،

پروانه صفت باز کنم بال و پر این جاست

تنها نه من از شوق سر از پا نشناسم

یک دسته چو من عاشق بی پا و سر این جاست

مهمان عزیزی که پی دیدن رویش

همسایه همی سر کشد از بام و در این جاست

ساز خوش و آواز خوش و باده ی دلکش

ای بی خبر آخر چه نشستی ؟ خبر این جاست !

آسایش امروزه شده درد ِ سر ِ ما

امشب د گر آسایش بی درد ِ سر این جاست

ای عاشق روی قمر ، ای حمید ناکام !

بر خیز که باز آن بت بیداد گر این جاست

آن زلف که چون هاله به رخسار قمر بود ،

بازآمده چون فتنه ی دور قمر این جاست

ای کاش سحر نامده ، خورشید نزاید ،

کامشب قمر این جا ، قمر این جا، قمر این جاست

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۱۰
نویسنده ناشی

نظرات (۴)

شعره دیگه... نیست؟!
پاسخ:
بعله شعر هستش
شعر خودتونه؟!
پاسخ:
سلام و درودتان من بیسوادم فقط شعر رو دوست دارم
عالی
مث همیشه
پاسخ:
ممنون
سلام
بیست اسفند تولده همسرمه
اسمش سید محمدرضاست.
طلبه ی حوزه ست
داره کچل میشه :-)
تازگیا دندون درد داشته...
من و آقا سید محمد تا بیستم اسفند ماه قراره از هم دور و بی خبر باشیم بنا ب دلایلی...
حالا من میخام برا تولدشون غافلگیرش کنم.
متولد ۱۳۷۰ هست فک نکنم بتونم ۱۳۷۰ تا تبریک و آرزوی خوب براش جمع کنم...
میشه حداقل شما یکی از ۷۰ نفری باشی ک آرزوی خوب میکنه براش؟
یه پست گذاشتم تو وبم پست ثابته با این عنوان ک سوپرایز همینجاست...
اگ ب اسم خودت نظر بذاری قول میدم تا ۴۰ شب بعد از نماز شب اسمتو بگم دعای خوب کنم برات...
میگن دعای بنده ها در حق هم زودتر اجابت میشه :-)
چ بیای چ نیای ممنونم ک خوندیم رفیق
پاسخ:
هر چه ارزوی خوبه ماله تو ان شاءا......موفق و عاقبت بخیر باشید و به قولى به پای هم پیر شید