وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی
یا علی مدد بزرگواران به این وبلاگ خوش امدید سایه تان مستدام باد
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۱ خرداد ۹۷، ۲۱:۵۸ - علیــ ـرضا
    ⁦❤️⁩
  • ۱۵ شهریور ۹۶، ۰۳:۰۲ - قالب رضا
    :)
شنبه, ۵ فروردين ۱۳۹۶، ۰۲:۵۸ ق.ظ

به یاد پدر

🌷🌷🌷🌷

 

روز شد باز دلم یاد تو کرد....لحظه ای مست شدم از رویا....

باز بویت به مشامم پیچید...و زبان زمزمه کرد....نام گیرای تورا...

چشم دل را که گشودم...تو کنارم بودی...

 

خیره گشتم که مبادا بروی...

و تو خندیدی و گفتی آرام....من کنارت هستم...

 

و من آسوده شدم...خندیدم....

لحظه ای بعد ازین فکر به خود لرزیدم....

که مبادا بروی...تا که من باشم و تنهایی و شب...

 

چشمها را بستم....خواستم باز ببینم هستی

یا که من در خوابم...چشم آهسته گشودم اما...

تو نبودی....و فقط یاد صدایت...

باز پیچید که گفتی آرام ،

من کنارت هستم ...

 

 

 #لیلی_اله_یاری 🌸

 

 

1393/5/11 

به یاد پدر مهربانم ... 😔🌷

 

 

@leiliyari 🍂

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۰۵
نویسنده ناشی

پدر.مهربان

نظرات (۲)

۰۶ فروردين ۹۶ ، ۱۴:۲۰ علیـ ــر ضــا
دکتر هه‍
۰۵ فروردين ۹۶ ، ۱۶:۴۸ علیـ ــر ضــا
پدر دلم درد گرفته و الان حتی اشکمم سر آ ریز شد
پاسخ:
برو دکتر