وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی
یا علی مدد بزرگواران به این وبلاگ خوش امدید سایه تان مستدام باد
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۱ خرداد ۹۷، ۲۱:۵۸ - علیــ ـرضا
    ⁦❤️⁩
  • ۱۵ شهریور ۹۶، ۰۳:۰۲ - قالب رضا
    :)
چهارشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۳۳ ب.ظ

شوخی و دل درد

سلام بر سروران گرامی

سلام یک دفعه یاد حرف دایی وسطیم افتادم که میگفت شوخی باعث دل درد میشود البته دل درد بر اثر زد و خورد و در صحت گفته اش براتون این خاطره را مینویسم شاید جالب نباشد ولی برای من اموزنده بود .

در یک مکانی بهتر است بگویم در کارگاهی همکاری داشتم که با هم رفیق های شفیقی بودیم روزی دوست شفیقم یک دست لباس اسپرت خریده بود و از خریدش هم راضی بود و خندان به طرف من امد که هم به من نشان دهد و هم نظر مرا بداند و من هم به او گقتم چقدر سوسول شدی خوش تیپ مک کوئین اقا چشمتون روز بد نبینه رفیق شفیق را گذاشت کنار و دوست من یدفعه شد دشمن من و هرچه جمله های قشنگ قشنگ بود نثار من کرد و اگر کوتاه نمی امدم تبدیل به درگیری فیزیکی میشد و کار به جاهای باریک کشیده میشد و این شد که معنی رفیق شفیق هویدا شد .

واژگان : سوسول

کسی که از کار های سخت پرهیز می کند و راحت طلبی را پیشه خود کرده

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۶
نویسنده ناشی

نظرات (۲)

رفیق شفیقت خیلی پلشت بوده تا سوسول
پاسخ:
ممنون داش گلم
۰۶ ارديبهشت ۹۶ ، ۲۳:۳۲ علیـ ــر ضــا
😂😂😂😂