وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی
یا علی مدد بزرگواران به این وبلاگ خوش امدید سایه تان مستدام باد
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۱ خرداد ۹۷، ۲۱:۵۸ - علیــ ـرضا
    ⁦❤️⁩
  • ۱۵ شهریور ۹۶، ۰۳:۰۲ - قالب رضا
    :)
يكشنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۰۱:۳۰ ب.ظ

کار یا بی کاری

سلام 💝🌷🌹🌺🌷حدودا سی پنج سال سابقه کار سنگین از فلزکاری گرفته تا کارهای فنی دیگر.

و توی این سی پنج سال با خستگی فراوان به خانه امدم . و بعد از اینکه پایم را داخل

خانه میگذاشتم خستگی احساس نمیکردم انگار من نبودم که ده ساعت کار کردم منظورم از مطلب بالا این است که این روزها که سر کار نمی روم ان هم به خاطر بی کاری فراگیر صبح که از خواب بیدار میشوم فقط فقط احساس خستگی دارم خستهههه میشه لطف کنید و راهنمایی بفرمایید که دلیلش چیست البته نظر من این است که چون بدنم عادت به کار کردن داشته و حالا که بیکار شده حوصله اش سر رفته. نظرتان‌؟؟؟؟؟؟

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۲۴
نویسنده ناشی

نظرات (۳)

:)
پاسخ:
:):)
۲۴ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۵:۵۳ علیـ ــر ضــا
بدنی که یه عمر در حال فعالیت بوده و حالام بیکار همینه دردتون شاید بهتر است وقتتونو بیرون پُر کنید
پاسخ:
ممنونم اما درد اینه که از علافی بدم میاد چون مادرم بهم یاد داده بود که علاف نباشم منم شده ملکه ذهنم 
من خودم شخصا از استراحت زیاد خسته میشم. شاید بخشیش روحی و ذهنی باشه. باید اون انرژیه به هر طریقی تخلیه بشه. فک کنم یه پیاده روی معمولی هم خوب باشه..;)
پاسخ:
ممنون از همراهیتون حق با شماست