وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی
یا علی مدد بزرگواران به این وبلاگ خوش امدید سایه تان مستدام باد
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۱ خرداد ۹۷، ۲۱:۵۸ - علیــ ـرضا
    ⁦❤️⁩
  • ۱۵ شهریور ۹۶، ۰۳:۰۲ - قالب رضا
    :)
يكشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۶، ۰۷:۳۷ ب.ظ

هوس عشق

دلم عشقے هوس کرده کہ با من همصدا باشد 

بگویم "جان" و با نازش بگوید "بی بلا" باشد

 

دلم عشقے هوس کرده نباشد اهل بے مهرے

کہ در دنیاے طوفانے برایم ناخدا باشد 

 

دلم عشقے هوس کرده شبیه آدم و حوا

نہ من دلسرد شوم ازاو،نہ او سربہ هوا باشد 

 

دلم عشقے هوس کرده بدون مرز و ممنوعہ

کہ هر وقتے دلم تنگید در آغوشم رها باشد 

 

دلم عشقے هوس کرده کمے سبزه کمے شیطان 

کہ اسم کوچکش شاید برایم آشنا باشد 

 

دلم عشقے هوس کرده شبیہ عشق آن کودک 

کہ تنہا لذتش بازی ، میان بچہ ها باشد 

(نام شاعر را دقیق نمیدونم این شعر رو از صفحه محمود فهیمی کپی کردم امیدوارم خوشتون بیاد)

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۰
نویسنده ناشی

نظرات (۱)

۲۰ فروردين ۹۶ ، ۱۹:۵۵ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
قشنگ بود مرسی :)
مخصوصا اونجاش که میگه :
هر وقت دلم تنگید :))) شبیه نسل ما حرف زده :))
پاسخ:
مرسی و خدا رو شکر و شاعرش هم از نسل امروزیه