وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی
یا علی مدد بزرگواران به این وبلاگ خوش امدید سایه تان مستدام باد
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۱ خرداد ۹۷، ۲۱:۵۸ - علیــ ـرضا
    ⁦❤️⁩
  • ۱۵ شهریور ۹۶، ۰۳:۰۲ - قالب رضا
    :)
پنجشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۵۱ ق.ظ

دیوانه ام

امروز باز دیوانه ام

امروز باز دیوانه ام

گم کرده میخانه ام

مخمور جام باده ام

دلتنگ آن افسانه ام

بازم رهان بازم رهان

امروز غوغا میکنم

زنجیر را وا میکنم

در شهر هیاهو میکنم

لب از سخن وا میکنم

بازم رهان بازم رهان

گویم خریدارت شدم

مست رخ ماهت شدم

من عاشق زارت شدم

اینگونه بیمارت شدم

بازم رهان بازم رهان

آمد ندا در گوش من

ای بنده مدهوش من

از بند خلاصت میکنم

از غم رهایت میکنم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۲/۰۷
نویسنده ناشی

نظرات (۱)

۰۷ ارديبهشت ۹۶ ، ۱۱:۵۲ علیـ ــر ضــا
عالی 🙂 دیوانید !
پاسخ:
مخلصم