وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی
یا علی مدد بزرگواران به این وبلاگ خوش امدید سایه تان مستدام باد
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۱ خرداد ۹۷، ۲۱:۵۸ - علیــ ـرضا
    ⁦❤️⁩
  • ۱۵ شهریور ۹۶، ۰۳:۰۲ - قالب رضا
    :)
دوشنبه, ۶ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۲۵ ب.ظ

شک

سلام دوستانی هستنددر شبکه های مجازی انقدر به دختران و زنان اضحار عشق دروغین صرفا برای کامجویی میکنند که کسی هم واقعا به نسوان جماعت  بخواهد عشق بورزد ان طرف ثالث دیگر ان کسی نیست که بخواهد به او اطمینان کند و باز فکر میکند که یک دام دیگر برای فریب او بکار برده شده است حالا بیا به ان دختر یا زن جوان حالی کن که این شخص جدید عاشقت شده فقط صرفا برای اشنایی مثل دوستی یا همسر گزیدن است که به تو مهر میورزد روزی شخصی عاشق دختری جوان میشود هر چند سن ان عاشق مادر مرده زیاد است اما چه کند عاشق شده دیگه و وقتی به او ابراز عشق میکند و میگوید من عاشق رویت شدم نه عاشق جمست بالاخره ان دختر قبول میکند اما به خاطر شکستهایش در عشقی که  دیگران خواستند به او تحمیل کنند شروع میکند و ان شخص را مورد تحقیق قرار میدهد اما به خاطر مشکلات ان شخص فکر میکند که به دام دیگری افتاده است هی شک شک شک و ان شخص بینوای عاشق را از خود دور کردن که چی تو روداری هوس بازی شارلاتانی دروغ گویی خلاصه کاری میکند که فر عاشق دم خودرا بر کولش میگذرد میرئد که بدر خود بسوزد و بسازد حالا سخنم با شما اقایون هوس باز چشم چران این است جون مادرت دکان عاشقان صادق را تخته نکید نامردی نکنید باشهههه یاوه سرایی کردم شاید اما ان عاشق بینوا خودم هستم چون وسیله ارتباطی مجازی ندارم و با عاریت گرفتن گوشی اندروید یا غیره...... می ایم به دنیای مجازی و او هم حق دارد بگوید شارلاتان{نویسنده ناشی}
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۰۶
نویسنده ناشی