وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی
یا علی مدد بزرگواران به این وبلاگ خوش امدید سایه تان مستدام باد
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۱ خرداد ۹۷، ۲۱:۵۸ - علیــ ـرضا
    ⁦❤️⁩
  • ۱۵ شهریور ۹۶، ۰۳:۰۲ - قالب رضا
    :)
شنبه, ۲ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۱۶ ق.ظ

لیلای من تویی

سلام درود بر دوستان و سروران گرامی طوماری مینوشتند فرشته گان مقرب الهی نام دوستان خدا را شخصی گفت نام مرا هم بنویسید گفتند کیستی گفت من دوست دوست اویم امر شد از پروردگار عالمیان که طورما از سر گیرید و نام اورا اول بنویسد . شاید من نتوان مجنون لیلای خویش باشم اما که میتوانم یکی از دوست دوست دوست او باشم حال لیلای من تویی یا بقیةالله مدد کن ما دوستان ضعیف خود را اقا جان مولا جان ای من به فدات یا مهدی جان

دید مجنون را یکی صحرانورد

در میان بادیه بنشسته فرد

کرده صفحه ریگ و انگشتان قلم

می زند با اشک خونین این رقم

گفت ای مجنون شیدا چیست این

می نویسی نامه بهر کیست این

گفت مشق نام لیلی میکنم

خاطر خود را تسلی می کنم

چون میسر نیست برمن کام او 

عشق بازی میکنم با نام او

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۰۲
نویسنده ناشی

نظرات (۱)

۰۲ بهمن ۹۵ ، ۱۱:۲۳ منتـــظر المـهـدی۳۱۳
در نهایت زیبایی بود سپاس فراوان
پاسخ:
متشکرم