وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی

مرنجان و مرنج

وبلاگ شخصی
یا علی مدد بزرگواران به این وبلاگ خوش امدید سایه تان مستدام باد
آخرین مطالب
نویسندگان
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات
  • ۱۱ خرداد ۹۷، ۲۱:۵۸ - علیــ ـرضا
    ⁦❤️⁩
  • ۱۵ شهریور ۹۶، ۰۳:۰۲ - قالب رضا
    :)
جمعه, ۲۲ بهمن ۱۳۹۵، ۰۱:۲۴ ق.ظ

ارزش

سلام به تمام زیبا سیرتان

سگی نزد شیر آمد گفت: بامن کشتی بگیر!

شیر سر باز زد و نپذیرفت.

سگ گفت: نزد تمام سگان خواهم گفت که شیر از مقابله با من می هراسد!!

شیر گفت: سرزنش سگان راخوشتر دارم از اینکه شیران مرا شماتت کنند که با سگی کشتی گرفته ام ...!

یادمان باشد هر کاری و هر سخنی ارزش جواب دادن ندارد.🍀

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۲
نویسنده ناشی

شیر.سگان.شماتت

نظرات (۱)

۲۲ بهمن ۹۵ ، ۰۱:۲۶ پرستو ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌
من باید همیشه اینو به خودم گوشزد کنم
پاسخ:
مرررسی از همراهیتون دوست خوبم